)? ?girly? asy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Mana
ge Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" an BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 9, 2010

友情の

朋友啊?
你说我变了?
我的确变了
但我变了多少?
你们又变了多少
你说我和以前不一样了?
哪里不一样
有时有事而已
不能吗?
你们没变吗?
你们有去哪里玩?
有叫过我吗?
人有叫我
我有空,我就去
我没空,就没去
但你们从没叫过我
不是我变了而已
是大家都变了..

朋友啊

0 comments: