)? ?girly? asy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Mana
ge Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" an BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 23, 2009

23.07.09 晴

今早,我们还是一样的快快乐乐的上课...直到思霖看到后面布告栏上有只好大的虫...她想
吓吓Lik Soon..就想拿来吓他,结果是只小蝙蝠..结果信涵好像疯子叫个不停,吵死人了..大家玩了它一下子,就把它放回去,结果让他飞走了..保佑还想养叻...
Fizik课时,Lik Soon他们把清洁剂拿来玩..我叻...听课咯..哈哈..一个早上就是那么快乐的过去..
直到回到家时候,我忽然间给我老妈吊..看了都嫌..吃饱后,我就直接睡觉【那时心很不爽】..结果,睡饱后,我的肚子很痛...我后悔吃饱就睡了,我再也不会吃饱就睡了!!
下午补好习后,还是一样直接去图书馆...一样是YUMMY COFFEE SHOP....HAHA

0 comments: